Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Koszt wysyłki od: 21.90 PLN

BOLL -  Poliuretanowa Masa Klejąco-Uszczelniająca

opakowanie: 310ml

aukcja dotyczy koloru: SZARY



BOLL poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca jest jednoskładnikową masą, która przy udziale wilgoci zawartej w powietrzu tworzy mocne uszczelnienie. Dzięki kremowej, zwartej konsystencji nie ścieka i nie tworzy rys skurczowych. Posiada dobrą przyczepność do blach surowych i lakierowanych, aluminium, szkła, drewna, tworzyw sztucznych i betonu. Jest odporna na oleje, sól, wodę i czynniki atmosferyczne. Dzięki swej sprężystości połączonej z dużą wytrzymałością działa jako masa przeciwdrganiowa oraz wzmacniająca dla struktury karoserii samochodowej. Nie zawiera silikonu.


Zastosowanie

Służy do łączenia i uszczelniania spoin między blachami w miejscach takich jak spawy, spoiny zgrzewane punktowo łączenia na zakładkę itp. Stosowana jest ponadto do łączenia elementów z tworzyw sztucznych, szkła, metalu, uszczelniania elementów karoserii samochodowej takich jak wsporniki reflektorów, okna dachowe itp. Można ją lakierować wszystkimi systemami lakierów. Świeżo nałożoną masę można usunąć terpentyną.


Właściwości fizyczne:
- konsystencja: gęsta pasta tiksotropowa
- gęstość przy 20 st. C: ok. 1,17 g/cm3
- odporność na rozciąganie ok. 2 N/mm2
- odporność na ścinanie ok. 1 N/mm2
- odporność na rozdzieranie 13 N/mm
- czas tworzenia warstwy zewnętrznej przy 23 st. C i 50% wilgotności względnej: ok. 60 min.
- czas twardnięcia przy 23 st. C i 50% wilgotności względnej: 4 mm w ciągu 24 godzin
- twardość Shore A: ok. 50
- moduł przy zerwaniu: 0,6 MPa
- wydłużenie do zerwania: > 600 %
- odporność na rozcieńczone kwasy: średnia
- odporność na promienie UV: dobra
- odporność na wodę i sól: doskonała
- odporność cieplna: -40 do + 90 st. C


Uwagi

Wszystkie dane techniczne są wartościami orientacyjnymi. Radzimy przetestować materiał aby upewnić się co do przydatności w określonym zastosowaniu. Producent zastrzega sobie prawo do poprawiania produktu i zmiany warunków technicznych z możliwością dokonania zmian wewnątrz specyfikacji.