Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili złożenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) po godzinie 10, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.
Na czas realizacji zamówienia składają się:
- czas wysyłki przedmiotu – to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie przedmiotu do wysłania,
- czas dostawy przesyłki - to czas deklarowany przez przewoźnika na jej dostarczenie.
Dlaczego czas realizacji zamówienia jest przybliżony? Ponieważ czas dostawy przedmiotu przez przewoźnika bywa tylko deklarowany, a nie gwarantowany. Najczęściej podawany jest w przedziale czasowym, np. 2-3 dni.
Na stronie przedmiotu podajemy najkrótszy możliwy czas dostarczenia przedmiotu.
Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronie przewoźnika. Czas dostawy przewoźnika zawsze podawany jest w dniach roboczych. W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć.
Uwaga:
- Wydłużony czas dostawy z winy przewoźnika nie jest uznawany za nadużycie sprzedawcy.
- Czas dostawy jest zobowiązaniem przewoźnika. Dlatego nie gwarantujemy terminowego czasu realizacji zamówienia.
- Wszystkie czasy dostawy przewoźników dotyczą przesyłek na terenie Polski.