Czas realizacji zamówienia

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili złożenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) po godzinie 11, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

Na czas realizacji zamówienia składają się:
- czas wysyłki przedmiotu – to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie przedmiotu do wysłania,
- czas dostawy przesyłki - to czas deklarowany przez przewoźnika na jej dostarczenie.

Dlaczego czas realizacji zamówienia jest przybliżony? Ponieważ czas dostawy przedmiotu przez przewoźnika bywa tylko deklarowany, a nie gwarantowany. Najczęściej podawany jest w przedziale czasowym, np. 2-3 dni.

Na stronie oferty podajemy najkrótszy możliwy czas dostarczenia przedmiotu.

Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronie przewoźnika: https://gls-group.eu/PL/pl/home, https://inpost.pl/, http://www.etlogistik.com/pl/. Czas dostawy przewoźnika zawsze podawany jest w dniach roboczych. W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, terminy te mogą się przedłużyć.

Uwaga:

- Wydłużony czas dostawy z winy przewoźnika nie jest uznawany za nadużycie sprzedawcy.
- Czas dostawy jest zobowiązaniem przewoźnika. Dlatego nie gwarantujemy terminowego czasu realizacji zamówienia.
- Wszystkie czasy dostawy przewoźników dotyczą przesyłek na terenie Polski.